JOBBA PÅ ℅ GERD? ASSISTERANDE INNESÄLJ TILL STHLM
Nu stärker vi upp vår säljkår med ytterligare en person och du kommer arbeta från vårt sälj och marknadskontor i Stockholm. Dina dagar kommer vara fyllda med följande;
Vara kundkontakt med våra återförsäljare ute i landet och se till att de får viktigt information om kampanjer/ nya produkter eller vara dem behjälplig när det ska utöka sitt sortiment.
- Hjälpa nya kunder till rätt sortiment. Här kommer du både ta hand om dem som hör av sig själv till oss men även aktivt bearbeta nya kunder enligt våra direktiv.
- Assistera våra event som sker ca en gång i månaden runt om i landet. Du kommer ibland vara med på eventet men annars så kommer din roll vara att boka möten, lokaler för där eventet ska vara och vara behjälplig kring vad som rör eventen.
- Ta emot kunder i vårt show room - både B2B och B2C kommer du möta.
- Kunna ta dig ann mindre grupper för utbildning på vårt show room. Du har ett öga för detaljer och ser alltid till att vårt show room är så fint som de kan vara och mötesredo.
Som person är du mån om dig själv och tycker en hudvårdsrutin är lika given som en motionsrunda nu och då. Du är prestigelös och en teamplayer som har en vilja att prestera det bästa du kan på arbetet. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbete och kan hantera mail, enklare affärssystem men framförallt - kunna prata i telefon och möta upp varje kundkontakt med den bästa servicen. Är du utbildad inom skönhetsvård är det såklart meriterande!
Du kommer arbeta på den svenska marknaden och därför är det ett krav att du är flytande i tal och skrift på svenska samt är trygg med engelska på en basnivå.
Ansök om tjänsten till vår VD Johan Wiklund johan@careofgerd.se, du kan även höra av dig om du har frågor på 070-331 89 98 dagtid. Vi ser gärna både män och kvinnor som sökande och ser mycket fram emot era ansökning.